یه آبــــــــآنــــی.......




















*چشمهــــــــــآی بارانــــــــــــی*

 

من متولد فروردینم که:

 

من متولد مردادم که:

 

من متولد اردیبهشتی ام که:

 

من آذر ماهی ام که:

 

ای بابا خواهر من،برادر من بذار کنار این خرافاتو تو متولد هر ماهی هستی باش خوب باش 

.

.

.

*مثل یک آبانی*

 

مدیونی اگه فک کنی آبانی ام 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت16:22---16 اسفند 1392
سلوووووووووم
عزیزم منو لینک کردی من تو رو لینکیدما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ساسان
ساعت0:59---12 اسفند 1392
سلام ممنننون که به من سر زدی و من را لینک کردی من هم شما را لینک کردم وبت بسیار زیباست ممنون بایییییییی

nazir
ساعت20:10---10 اسفند 1392
آپــــــــــــم...
بدو بیا!××
فعلا!؟


آنی
ساعت13:25---8 اسفند 1392
قبول ندارم.
امردادیا به این گلی. به این خوبی.
امردادیا تکن. تک. لنگه شون پیدا نمیشه.
آبانم بد نیس...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, ساعت 12:24 توسط لعيا:




Design: Bia2skin.ir